دفترچه یادداشت من

اینجا دفترچه یادداشت عمومی منه !!!

دفترچه یادداشت من

اینجا دفترچه یادداشت عمومی منه !!!

چگونه یک آژانس تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟


انتخاب یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود تعداد زیادی آژانس در دسترس، چگونه می‌دانید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است؟

در اینجا چند نکته برای انتخاب یک آژانس تبلیغاتی آورده شده است:

هدف خود را مشخص کنید. هدف شما از استخدام یک آژانس تبلیغاتی چیست؟ آیا می‌خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، مشتریان جدید جذب کنید یا فروش خود را افزایش دهید؟

بودجه خود را تعیین کنید. استخدام یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند هزینه‌بر باشد. قبل از شروع جستجو، بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید آژانس‌هایی را که در محدوده قیمت شما هستند، محدود کنید.

مورد نیازهای خود تحقیق کنید. قبل از تماس با آژانس‌های مختلف، تحقیق کنید و ببینید کدام یک از آنها نیازهای شما را برآورده می‌کنند. بررسی نمونه کارهای آنها و صحبت با مشتریان قبلی‌شان می‌تواند مفید باشد.

با چند آژانس مختلف ملاقات کنید. پس از انجام تحقیقات خود، با چند آژانس مختلف ملاقات کنید تا بتوانید آنها را مقایسه کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است. در مورد نیازها و اهداف خود با آنها صحبت کنید و ببینید آیا آنها می‌توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

هنگام انتخاب یک آژانس تبلیغاتی، مهم است که به دنبال آژانسی باشید که تجربه، تخصص و سابقه اثبات شده در زمینه‌ای که به دنبال آن هستید، داشته باشد. همچنین مهم است که با آژانسی کار کنید که با فرهنگ و اهداف کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

انتخاب یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند تصمیم مهمی برای کسب و کار شما باشد. با پیروی از این نکات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آژانسی را انتخاب می‌کنید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.


مزایای کار با یک آژانس تبلیغاتی:

تجربه و تخصص: آژانس‌های تبلیغاتی تجربه و تخصص زیادی در زمینه بازاریابی و تبلیغات دارند. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا کمپین‌هایی ایجاد کنید که موثر و کارآمد باشند.

منابع: آژانس‌های تبلیغاتی به منابع زیادی دسترسی دارند که ممکن است برای شما در دسترس نباشد. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا از رسانه‌ها، متخصصان خلاق و سایر منابع استفاده کنید تا کمپین‌های خود را به سطح بالاتری برسانید.

شبکه‌های ارتباطی: آژانس‌های تبلیغاتی شبکه‌های ارتباطی گسترده‌ای دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا با مشتریان بالقوه و شرکای تجاری ارتباط برقرار کنید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا برند خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

تحلیل و گزارش: آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا عملکرد کمپین‌های خود را تجزیه و تحلیل و گزارش کنید. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا موفقیت کمپین‌های خود را ارزیابی کنید و در آینده تغییراتی ایجاد کنید.

اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید یا افزایش فروش خود هستید، کار با یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند راهی عالی برای رسیدن به اهدافتان باشد.


آژانس تبلیغاتی صبا مدیا یکی از بهترین کانون های آگهی و تبلیغات است که شما میتوانید جهت ارائه خدمات تبلیغاتی از این تیم قدرتمند بهره بگیرید.

چطوری یه تیزر صنعتی یا تبلیغاتی رو منتشر کنیم؟

یه سری از دوستان خیلی میپرسن که اگه یه تیز تبلیغاتی بسازیم چطوری میتونیم اونو پخشش کنیم تا همه ببیند ؟

وقتی اسم تیزر تبلیغاتی میاد همه ذهنشون سمت تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی میره که هزینه های میلیاردی برای پخش نیازدارند. ولی بطور کلی برای شروع اصلا این پلن خوبی نیست وخیلی راه های متفاوت تری هست که بتونید منتشر کنید و بهترین بازدهی رو داشته باشید.

امروز داشتم توی اینترنت میچرخیدم که یه مقاله دیدم اصلا حال کردم باهاش.

صبا مدیا یه آژانس تبلیغاتیه که رسالت اصلیش ساخت تیزر صنعتی و تیزر های تبلیغاتی هست که یه مقاله با موضوع بحث ما یعنی چگونه یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کنیم؟ توی سایتشون گذاشته و بنظرم خیلی کامل و جالب بود.

روش هایی که توی این مقاله گفته خیلی کامله ولی فقط به تبلیغات آپارات زیاد اشاره نکرده و هزینه و تعرفه هاشو نگفته. که میتونید برای اطلاع از هزینه های سایت آپارات هم به وبسایت aparat.com مراجعه کنید و از اونجا ببینید.

امیدوارم که این مقاله به دردتون خورده باشه و تونسته باشم در زمینه انتشار تیزر های تبلیغاتی به شما کمک کرده باشم.

فعلا یا علی مدد.

ترور آیت الله صدوقی توسط منافقین


آیت الله محمد صدوقی در روز ۱۱ تیر ۱۳۶۱ مطابق با دهم ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ قمری، پس از ادای نماز جمعه ‌در حالی که جایگاه را ترک می‌کرد، توسط یکی از عوامل منافقین به نام محمدرضا ابراهیم‌زاده – اهل نائین - که حامل دو قبضه نارنجک و ملبس به لباس ارتشی بوده به طرز فجیعی به شهادت می‌رسند و قاتل نیز در دم کشته می‌شود.

در این فاجعه تعدادی از پاسداران محافظ شهید صدوقی نیز مجروح می‌گردند و ۳ نفر از نمازگزاران زن نیز بر اثر ازدحام جمعیت پایمال شده و فوت می‌نمایند.


محمدرضا ابراهیم‌زاده و از اعضای سازمان مجاهدین خلق جوانی ۲۲ ساله با لباس بسیجیان با حضور در مسجد ملااسماعیل یزد، زاهدانه رفت ‏و آمد می‏‌کرد. این برخورد او باعث می‏‌شد کسی به او بدبین و از فکر شومی که در سر داشت آگاه نشود.

 گروهک تروریستی منافقین با بازسازی صحنه ترور و بررسی نحوه عملیات انتحاری توسط یکی از اعضای این سازمان به نام «محمدرضا ابراهیم‌زاده» در تلویزیون خود، از این عملیات تروریستی به عنوان یک عملیات فدایی یاد می‌کند! و عملاً مشی تروریستی خود را کاملاً به تصویر می‌کشد.

منافقین در شماره ۴۵ نشریه اتحادیه دانشجویان مسلمان خارج از کشور(صفحه ۲) با انتشار اطلاعیه‌ای به ترور آیت الله صدوقی اعتراف کرده و به این عمل ننگین و تروریستی خود افتخار می‌کنند.


با شهادت آیت الله محمد صدوقی وی چهارمین شهید محراب نام گرفت. پیش از ایشان شهید آیت الله طباطبایی و شهید آیت الله مدنی و شهید دستغیب توسط منافقین به شهادت رسیده بودند.

شهید صدوقی سال‌ها در کنار امام خمینی(ره) و دیگر یاران انقلاب به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی پرداخته بود. از آنجا که زاده شهر یزد بود، رهبری نهضت انقلاب اسلامی را در این خطه برعهده داشت و در جهت آگاه کردن اذهان مردم و روشنگری آنان قدم های بیشماری را برداشت. کارنامه درخشان آیت الله صدوقی در مبارزات و جریان سازی مردم باعث شد تا نوک پیکان حمله منافقین وی را نشانه رود. شهید صدوقی از جمله چهره های تاثیرگذار نه تنها در میان مردم شهر یزد بلکه در کل کشور بود.